Osvojite nemško trajnostno e‑poslovanje

Article published 15. 03. 2021
| 3 minutes branja

Trajnostnost je tema, ki nemške stranke iz leta v leto zanima zmeraj bolj in ki je pri izbiri izdelka v Nemčiji trenutno tretji najpomembnejši kriterij. Za vas smo pripravili članek, v katerem boste izvedeli, kako vaše poslovanje narediti bolj trajnostno in bolj osvojiti nemške stranke. 

  1. Trajnostni razvoj je trendovski
  2. S čim kot trgovec na polju trajnostnosti v Nemčiji naberete točke?
  3. Trajnostnost na nivoju primerjalnikov in tržišč

Trajnostni razvoj je trendovski

Prijaznost do planeta in ekologija v nemškem e‑poslovanju zavzemata čedalje pomembnejše mesto. Vsak dan se v Nemčiji pošlje več kot 1 milijon paketov. Posledica tega je ogromna poraba embalažnega materiala in precejšnji ogljikov odtis. Veliko strank do prihodnosti našega planeta ni ravnodušnih, zato želijo k trajnostnemu razvoju v svetu e‑nakupov prispevati vsaj s pomočjo drobnih korakov. Pomagajo tudi na videz enostavni ukrepi, kot so ponovna uporaba embalažnega materiala, manjša količina vrnjenega blaga, lokalni nakupi ali izbira okolju bolj prijazne dostave.

S čim kot trgovec na polju trajnostnosti v Nemčiji naberete točke?

1. Nudite „zeleno“ dostavo

V Nemčiji obstaja veliko prevoznikov, ki delujejo okolju bolj prijazno. Nemška podjetja DHL, DPD in GLS se trenutno zavezujejo k ogljično nevtralnemu prevozu, ki v okviru zvezne dežele nudijo celo brez doplačila. Takšnim prevoznikom daje po raziskavi Trusted Shops prednost 86 % kupcev, ki kupujejo prek spleta. Vsak peti bi celo dodatno plačal za okolju bolj prijazno dostavo. 

2. Reciklirajte embalažo in omejujte odpadke.

Ni sramotno, če izdelek pošljete v kartonu, ki ima že nekaj pošiljk za sabo. Ravno nasprotno. Pri kar 86 % nemških strank je ta način pakiranja izdelkov dobrodošel. Po možnosti izpopolnite tudi potrebno polnilo kartonske škatle. Uporabljajte predvsem kartonsko polnilo, papirnato polnilo ali ekološke napihljive blazinice, izognite se mehurčkasti foliji in stiropor polnilu. Pozornost posvetite tudi samemu pakiranju izdelka. Čim manj embalažnega materiala, tem bolje.

3. Bodite pošteni do svojih dobaviteljev in zaposlenih.

Pod trajnostnost ne spadajo samo ekološka načela, temveč tudi pošten pristop do zaposlenih in dobaviteljev. Ustrezno plačilo za delo, reguliran delovni čas in spodobno ravnanje z zaposlenimi so kriteriji, ki jih pri odločanju o nakupu upošteva 9 od 10 nemških strank. Če se kot podjetje aktivno vključite v trajnostne projekte, dobite še dodatne plus točke.
 

Trajnostnost na nivoju primerjalnikov in tržišč

Trajnostno filtriranje

Največji nemški primerjalnik Idealo.de je pred kratkim strankam prinesel možnost filtrirati t. i. „trajnostne“ izdelke.  S pomočjo tega filtra stranke lahko filtrirajo preko 100.000 izdelkov v 200+ kategorijah. Pri tem za vsako kategorijo trajnostnost predstavlja nekaj drugega. Med drogerijskimi izdelki potem enostavno ločite naravne izdelke brez silikonov, naftnih derivatov, mikroplastike in drugih škodljivih snovi. Pri izbiri blaga za otroke izberete izdelke brez ftalatov ali BPA. Med živili pa enostavno najdete izdelke v bio kakovosti.

Poleg trajnostnosti stavi Idealo tudi na ponovno uporabo izdelkov, zato ne manjka niti filter za rabljene izdelke, ki so pogosto bolj varčna in okolju prijaznejša varianta.

Zeleno tržišče

Avocadostore.de je mesto, ki nemškim strankam nudi bolj trajnostne alternative navadnim izdelkom že od leta 2010. Trenutno je to največje „zeleno“ tržišče na nemškem e‑poslovnem trgu, na katerem najdete v glavnem oblačila, pa tudi igrače, živila, dekoracije in izdelke za gospodinjstvo. Za razvrstitev izdelkov v ponudbo mora vaše blago izpolnjevati vsaj enega od naslednjih desetih kriterijev.

Po storitvi Similar Web strani Avocadostore mesečno obišče več kot milijon uporabnikov. Torej če vaše blago ustreza naboru izdelkov in izpolnjuje navedene kriterije, premislite vstop na to tržišče, kjer zagotovo zadenete vašo ciljno skupino.

V tujini zaenkrat ne prodajate? Če za upravljanje oglaševanja na primerjalnikih uporabljate Mergado, vaše formate za primerjalnike izdelkov, ki jih že uporabljate, enostavno prenesete na tiste, ki jih za širitev potrebujete. Prvih 30 dni je njegova uporaba brezplačna.

Author / Vito Nikolič / 15. 03. 2021

Performance marketing + copy marketing + Balkan e‑commerce = Vito. 

V Mergadu zastává roli konzultanta pro CEE region s primárním zaměřením na Balkán. 

Fanoušek číslo 1 Jeleny Karleuši. 

Add new comment

Vsebina polja je zasebna in ne bo vidna javnosti.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.