Spoznajte Biano Button. Funkcija prikaza podobnih izdelkov vam prodajo poveča.

Article published 07. 02. 2021
| 2 minutes branja

Premišljujete, kako v segmentu pohištva in dekoracij privabiti več strank? Biano je za vas pripravil novo funkcijo Biano Button. Deluje na načelu podobnosti – torej prikazovanja podobnih izdelkov. Poglejmo si to novost bolj podrobno.

S pomočjo Biano Buttona povečate zmogljivost spletne trgovine.

Novo funkcijo lahko koristite, če je vaša trgovina aktivna na Bianu in uporablja orodje Biano Pixel. Izdelek se prikaže v detajlu izdelka vaše spletne trgovine, njena implementacija pa je povsem brezplačna. Z nudenjem podobnih izdelkov izboljšate nakupovalno izkušnjo strank in povečate svojo prodajo.

Kako Biano Button deluje

  • Ko funkcijo implementirate, se v detajlu izdelka prikaže tipka „Podobni izdelki“. Njegov videz si lahko prilagodite.
  • Kadar obiskovalec spletnega mesta na tipko klikne, se mu odpre pojavno okno z izbiro prvotnemu izdelku podobnih izdelkov. 
  • Vsi prikazani podobni izdelki bodo samo iz vaše spletne trgovine. Po kliku nanje stranka pride na detajl vsakega od njih.

Mergado vam bo z oglaševanjem na Bianu pomagal

Mergado je orodje za trženje s podatkovnimi viri, ki vam pomaga množično in avtomatizirano nastavljati oglaševanje za vrsto velikih primerjalnikov blaga, vključno z Bianom. Podpira njegov slovenski format in vse tuje različice.

To prinaša bistveno prednost za širitev na druge trge. Z Mergadom koristite formate za primerjalnike izdelkov, ki jih že uporabljate, in jih prenesete na tiste, ki jih trenutno potrebujete. Oglaševanje spletne trgovine zmorete upravljati sami  S tem pospešite vsakodnevne marketinške posle in prihranite pri stroških dela programerjev.

Pandemično obdobje ustvarja višje zahteve za konkurenčnost spletnih trgovin. Zato z implementacijo novic na primerjalnikih ne oklevajte. S tem dobite prednost pri pridobivanju strank in še en način, kako zmogljivost spletne trgovine izboljšati.

Author / Vito Nikolič / 07. 02. 2021

Performance marketing + copy marketing + Balkan e‑commerce = Vito. 

V Mergadu zastává roli konzultanta pro CEE region s primárním zaměřením na Balkán. 

Fanoušek číslo 1 Jeleny Karleuši. 

Add new comment

Vsebina polja je zasebna in ne bo vidna javnosti.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.