Mergado Pogosta vprašanja in odgovori: izdajanje računov v Mergadu

Na začetku vsakega meseca v Mergadu poteka izdajanje računov za spletne trgovine, ki jih v njem naši uporabniki upravljajo. Izdani računi so pogost vir vprašanj. Vas zanima njihova nastavitev ali sprememba podatkov? Mergado Pogosta vprašanja in odgovori vam odgovori na vsa pomembna vprašanja.

 

Odgovori na najpogostejša vprašanja, kako se lotiti izdajanja računov v Mergadu

V Mergadu ločujemo več vlog, vendar pa tudi, če na upravljanju spletne trgovine sodeluje večje število ljudi, račune prejema le uporabnik, ki ima vlogo t. i. lastnika.

V delu Nastavitve uporabnikov zadostuje spremeniti vlogo lastnika na drugega uporabnika. Naknadno se mu računi začnejo pošiljati, prvotnemu lastniku pa se nehajo pošiljati. Prvotni lastnik ostane priključen k spletni trgovini v Mergadu tudi naprej. Spremeni pa se mu pooblastilo na tip Vpis in lahko opravlja vse urejanje virov podatkov vključno z brisanjem celotne vsebine. To stanje traja do takrat, dokler mu novi lastnik dostopa ne onemogoči ali si ga sam ne odvzame.

 

Preverite, kdo vse ima dostop do vaše spletne trgovine v Mergadu in morebitne zastarele kontakte onemogočite.

Računi se pošiljajo na e-pošto uporabnika v vlogi lastnika. Ali na njegov kontaktni e-mail (naveden tukaj) ali če izpolni e-mail za račune (lahko jih uporablja tudi več) na strani tukaj.

Da, račune poiščete in naložite tudi neposredno v Mergadu na strani https://app.mergado.com/user/invoices/ (stran je dostopna, če je uporabnik prijavljen). Račune pa vidi samo uporabnik v vlogi lastnika.

Upravíte je na stránce https://accounts.mergado.com/settings2/ (stránka je dostupná, pokud je uživatel přihlášený). Případná změna se projeví u nově vystavených faktur. Pokud potřebujete změnit období na už vystavené zálohové faktuře (PROFORM), napište nám na naši technickou podporu.

Urejate jih na strani https://accounts.mergado.com/settings2/ (stran je dostopna, če je uporabnik prijavljen). Morebitna sprememba se pokaže pri na novo izdanih računih. Če želite spremeniti obdobje na že izdanem računu (PROFORM), napišite nam na našo tehnično podporo.

 

Ne prikazuje. Samo če bi bilo izpolnjeno namesto imena podjetja na strani s podatki za izdajo računa (stran je dostopna, če je uporabnik prijavljen).

Druga morebitna vprašanja

Glej zgoraj: točka „Kje je možno nastaviti obdobje, za katero bom račune za Mergado prejemal?“

Glej zgoraj: točka „Na katero e-pošto se računi za Mergado pošiljajo?“

Glej zgoraj: točka „Kje lahko urejam podatke za izdajo računa?“

Glej zgoraj: točka „Ali je možno račune najti neposredno v Mergadu?“, oziroma napišite na našo podporo.

Upamo, da ste si razjasnili vse, kar morate o izdajanju računov in njegovih nastavitvah znati. Če nismo odgovorili na morebitna dodatna vprašanja, se obrnite na našo podporo

Dodaj nov komentar