Oglašujte na Emagu

Article published 23. 11. 2020
| 2 minutes branja

Razširitev poslovanja v tujino je v trenutnem e‑poslovanju ena najbolj obravnavanih tem. Jemljete vstop na druge trge resno? Spoznajte eMAGnajvečje romunsko tržišče, s pomočjo katerega lahko nagovorite tudi bolgarske, madžarske in poljske stranke.

eMAG – največje tržišče v Romuniji

eMAG je začel kot spletna trgovina, ki je ponujala računalnike in pisarniške potrebščine. Tekom svojega obstoja je v ponudbo postopoma dodal izdelke iz kategorij elektronika, kozmetika, športna oprema, knjige, glasba, filmi, hiša in vrt ter veliko drugih. Lani je v Romuniji v sodelovanju z lokalno verigo supermarketov zagnal svoj online supermarket, ki nudi hrano, kozmetiko in gospodinjske izdelke. S 44 milijoni obiskov na mesec eMAG trenutno izkazuje medletno 50% rast.

Z eMAGom boste prodajali tudi v Bolgariji, na Madžarskem in Poljskem

Poleg prevlade na domači poziciji je eMAG v prejšnjih letih uspešno stopil na bolgarski in madžarski trg. Do njegovih storitev je dostop dobilo 36 milijonov strank e‑trgovine. Pred nekaj tedni je svoje storitve razširil tudi na  Poljsko, ko se je združil z eno od največjih tukajšnjih spletnih trgovin Agito. Po zaslugi tega boste nagovorili radij še več kot 23 milijonov kupcev.
 

Prednost International Marketplace Network

Septembra 2019 se je eMAG združi z nemškim Real.de, francoskim Cdiscount in italijanskim ePrice, da bi zagnali projekt International Marketplace Network. Ta iniciativa deluje kot maloprodajna online platforma, ki podpira čezmejno elektronsko trgovino. IMN omogoča dostop na vsa priključena tržišča.
Omrežje nudi dostop do več kot 230 milijonov evropskih strank preko približno 30 000 aktivnih trgovcev na trgu. Z registracijo v IMN dobite dostop na vsa priključena tržišča.

Uporabite Mergado

Delajte z nastavljanjem oglaševanja za domače in tuje platforme z enega mesta. V Mergadu si ustvarite pregledno okolje, iz katerega boste učinkovito vodili delovanje vaših spletnih trgovin. Format za eMAG po novem tudi podpiramo. Zadostuje, da vir podatkov uredite v skladu z njegovo specifikacijo.

Nehajte o širitvi v tujino samo premišljevati in jo uresničite. Če izberete pravilne oglaševalske kanale in oglaševalsko orodje, povečate verjetnost uspešnega vstopa na evropske trge.

Author / Vito Nikolič / 23. 11. 2020

Performance marketing + copy marketing + Balkan e‑commerce = Vito. 

V Mergadu zastává roli konzultanta pro CEE region s primárním zaměřením na Balkán. 

Fanoušek číslo 1 Jeleny Karleuši. 

Add new comment

Vsebina polja je zasebna in ne bo vidna javnosti.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.